Pracownik socjalny - praca w jednostce budżetowej

Adam Szumowski
Kategoria:

Dom Pomocy Społecznej w Kowarach zatrudni osobę na stanowisko pracownik socjalny.

Jesteśmy samodzielną jednostką organizacyjną istniejącą od 1992 roku prowadzoną w formie jednostki budżetowej przez Powiat Karkonoski.

Jeżeli szukasz stabilnej, dobrze płatnej pracy, to właśnie ta oferta jest dla Ciebie!

Szukamy osób empatycznych, otwartych.

Oferujemy:

zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy)
stabilne zatrudnienie,
świadczenia z ZFŚS (m.in. „wczasy pod gruszą”),
nagrody jubileuszowe,

I. Wymagania niezbędne (formalne):
Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ( w przypadku braku obywatelstwa polskiego – posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej);
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracownika socjalnego;
Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, w szczególności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządowi;
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych;
Posiadanie nieposzlakowanej opinii

6. Wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1373 ), tj. spełnienie co najmniej jednego z poniższych warunków:

a) posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,

b) ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub

c) do 31 grudnia 2013 r. ukończenie studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.

7. Wymagana wiedza specjalistyczna;

8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, zagadnień z zakresu samorządu terytorialnego, innych ustaw i rozporządzeń związanych z pracą na stanowisku pracownika socjalnego;

9. Znajomość obsługi komputera.